Der er lavet om på parkering på Nyholms alle , så nu holder der biler foran alle udkørelser fra div boliger., Kan det ikke laves om til det det var. Det er farligt at komme ud på Nyholms alle, da der ikke er noget overblik om der kommer biler, PS en dag går det galt ???
Afstemningen løber frem til: 23. maj 2027
Forslaget er stillet af: Anonym