I anledning af Rødovre Kommunes 125 års jubilæum den 30. Maj 2026 foreslås det at plante en Alle af japanske kirsebærtræer i græsarealet fra enden af Rødovre Parkvej langs gruscykelstien til volden. Det vil være en smuk hyldest til jubilæet.
Afstemningen løber frem til: 07. december 2026
Forslaget er stillet af: Anonym