Fartgrænsen på Roskildevej er pt 60 km i timen. Det både larmer og der har været en håndfuld uheld. Det er til gene for beboere som bor ud til vejen, samt en risiko ved det nu en del mere befærdede damhustorv. Fartgrænsen sænkes til 50 ved bygrænsen til Valby/hvidovre. Hvad hvis man sænkede den allerede nede ved enten veronicavej eller helt ved tårnvej?
Jeg mener, 60 er meget i et beboelsesområde. Håber på støtte til forslaget.
Afstemningen løber frem til: 15. august 2026
Forslaget er stillet af: Anonym